En kväll med retards

Igår var jag ute med Rendell och hans kompisar från skolan. De var sjukt korkade allihopa och trodde att Switzerland och Sweden är samma land. Efter lite alkohol blev jag mer aggressiv och kallade dem för retards. Jag tror inte att vi kommer gå ut igen tillsammans.

Jag lyckades knipa åt mig ett 21+ armband igår av en som lämnade stället, egentligen vet jag inte varför jag behövde det för stället var 18+ och jag hade fått i mig tillräckligt med alkohol. Dock såg vakten det så han skrattade bara åt mig. Attans!


Ös på dansgolvet iaf!

Kommentarer
Postat av: tess

nu e de bannemej dags för dej att sluta hänga med retards o komma o hänga med dom riktigt party flickorna istället!!

2008-10-07 @ 20:37:27
URL: http://undertessumbrella.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0