Förfest inför förfest

Förfest klockan 10? När uteställena stänger 2!?
Nä minsann. Det är på tok för sent. Men så blir det ikväll.
Jag tar mig nog en liten drink eller tre innan förfesten.
Man kan ju inte klämma in all dricka under bara någon timme, då slutar det inte bra.

Mår förresten redan lite illa. Tryckte i mig tabletter som är bra mot förkylning. De var sjukt goda och smakade godis, så jag tänkte: "bara en till".
Hoppas de inte har laxerande verkan.

Off we go!


Kör alltid på vinglas.
Det känns mest party!

(och det var det enda diskade glaset)

Kommentarer
Postat av: Mussi

Klart man kan trycka i sig allt på en timme. Jag kär alltid sista halvtimmen. Det blir bäst då..

2008-10-25 @ 10:03:36
URL: http://mzahra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0