Hollywoodfest

Igår följde jag med Ivan och hans kompisar till en privatfest i ett hus i Hollywood.
Det fanns en bar i ena hörnet. En fri bar. Jag hängde där.
Det var ganska slapp stämning.
Där fanns en pool också. Jag ville göra bomben! Lr iaf slänga mig med ett magplask i... Som en isbrytare liksom... Gjorde dock aldrig det.

Tror att de som höll i festen var två modeller, som också bodde där... minns inte riktigt.
Men vad jag minns är att Madonna har vart hemma hos dem och hon har använt deras toalett - vilket jag nu också har gjort!!!
Jag undrar om Madonna bara kissade där eller om hon även bajsade. Jag kissade iaf bara.
Man bajsar faktiskt inte på fest!


1. Min och Madonnas gemensamma toalett.
2. Jag på toan.
3. Ful halloweendekoration på festen
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0