Jag är så gästvänlig så!

Idag, söndag, så får man besök av Mussi!
Han anläder till LAXen ikväll.
Då ska jag stå redo och ta emot honom.
Eftersom jag redan hade ett fint plakat hemma så skrev jag lite på det. Så nu har jag en fin skylt att hålla upp på flygplatsen, så att han hittar mig liksom!


Hoppas ni kan danska! Fisse är danskt alltså. Tror jag.

Sätter nog upp den på rummet istället. Som en liten surprise!
Hade nog mest sett ut som en idiot om jag stått och viftad med plakatet på flygplatsen. Vilket iof hade passat mig... hmm

Kommentarer
Postat av: Flicka

ja vad kul!!! jag ar har pa semester, jag ville se amerika. jag bor pa ett vandrarhem i west hollywood. jag har varit i sa. mo. 2 ganger. Kan vi ses nasta vecka, kanske pa mandag? eller du kan valja nan dag! :) sa kan du saja var vi kan motas, jag brukar ta 704 bussen

2008-10-27 @ 00:19:16
Postat av: tess

jag kan inte danska....

2008-10-27 @ 08:26:56
URL: http://undertessumbrella.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0