Jag slösar hellre

Anli vill spara på hushållspappret och kastar därför inte det efter att hon torkat upp någonting. Nä minsann, utan då lägger hon det bara i köket och använder det nästa gång det är dags för tork. Så det ligger smutsiga hushållspapperstussar lite här och var.

Jag undrar om hon gör samma sak när hon torkar sig i röven... Torkar och lägger det på kanten för att återanvända det vid nästa besök.
Skulle inte förvåna mig!

Anli, du läser inte min blogg va!? Isåfall skojar jag bara! he...he...he


Skulle Anli sett det här hade hon kickboxat tjejen.

Kommentarer
Postat av: Steve

hehe, sparsamhet är en dygd ju, Erik ;-)

2008-10-11 @ 23:10:36
URL: http://www.voiceofsteve.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0