Nu blir det andra bullar i huset

När jag handlade idag fanns det jävaranamma ingen kokosmjölk. Ingenstans alls.
Så jag fick köpa en hel jävla kokosnöt.
Snacka om kämpigt att få hål på den där, höll på att dö. Men till sist lyckades jag penetrera den.
Maten blev sjukt god. Typ ASGOTT till och med... mmm...

När jag kom hem så sa Anli att hon och Vicente hade kommit överens om en ny regel i huset. Intressant!
Nu får man tydligen inte låta sin disk stå odiskad i mer än en dag.
Jag brukar dock alltid diska min disk direkt, men nu blir jag jävligt sugen på att se vad som händer om jag inte gör det...


Ris och en blandning med typ kokosmjölk, kyckling och lite annat skit... mmm

Kommentarer
Postat av: Mussi

du är den nya blondinbella. Saknas bara en "dagens oufit".

2008-10-15 @ 10:42:33
URL: http://mzahra.blogg.se/
Postat av: Malin Hanning

Bra Erik! Stolt! Jag lagar också så där god mat. Men jag trodde inte det för några månader sen! Lagade något liknande igår!

Men thai är gott!



2008-10-15 @ 12:22:30
URL: http://www.malinhanning.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0