Shopphopp

Idag har man shoppat minsann.
Planen var att köpa ett litet sidobord att ha bredvid sängen. Jag hade spanat in ett litet nätt thailändskt tebord som var fint, men när jag kom till affären såg jag att de hade ett skrivbord på rea så jag satsade på det istället.
Kartongen var nästan lika stor som jag och var jävligt tung. I början gick det bra att bära skiten men efter ett tag när jag kom på att jag inte ens var halvvägs hemma så fick jag dödsönskningar.
Det blir inget gymmande idag minsann, jag har fått mitt!


Jag har inte duschat sen i torsdags. Det syns kanske?

Kommentarer
Postat av: Mussi

Det syns som fan! Jag brukar hålla mig en vecka på sommrarna.

2008-10-12 @ 02:17:52
URL: http://mzahra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0