Strandhäng

Idag efter skolan åkte jag ner till stranden.
Det var 36 grader idag så man får passa på. Nu har jag påbättrat min färg lite, jag kan ju inte vara vit när jag får besök från Sverige i helgen. Inte när jag bor här inte.

Iaf. Vattnet har blivit mycket kallare. Det ligger nog på runt 17 grader. Tänkte skippa badandet idag, MEN...
Efter att ha legat en stund började jag svettas. Kände att jag började bli kissnödig också.
Jag var helt enkelt tvungen att gå ner i havet och göra av mig med mina kroppsvätskor.
Ångrar inte att jag gjorde det, även om man frös som ett helvete i vattnet så var det sjukt skönt att ligga och bada en stund!

Kommentarer
Postat av: Caroline

36 grader, så härligt! Annat är det här då det snöat idag :/

2008-10-31 @ 20:47:59
URL: http://penispatrullen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0