Förfest med mig själv

Är i köket, äter kycklingsallad, lyssnar på Lykke Li och dricker vin. Det gör jag nu alltså!
Snart så ska Ivan komma förbi och hämta mig, sen ska vi möta upp några fler och dra till ett hus i Hollywood. Ska tydligen vara någon privatfest där. Det enda jag vet är att det är gratis mat OCH alkohol. Sånt gillar jag!

Dock är det inte mycket krut i de här amerikanarna. Jag blev sjukt besviken på att vi inte förfestar.
De förlitar sig tydligen på den fria baren på festen. Jag tar det säkra före det osäkra och dricker upp mitt vin innan jag drar. Tänk om alkoholen tar slut innan vi kommer dit? Det vore hemskt!

Blir nog kul ikväll. Jag kan gå loss för jag har ingen skola imorgon. Jag ser framför mig hur jag kommer hänga bland alkoholen, bli redlös och sedan springa tvärs igenom festen och avsluta med ett magplask i poolen. Med kläderna på.


Jajamän, den där goda salladen har jag gjort!


Förfest med mig själv!

Börjar nog känna av vinet lite nu. Försökte sjunga med Lykke Li men istället för "not here but in my mind" blev det "not here but in my wine".

Kommentarer
Postat av: Mussi

Du är en riktig partyprinsessa. När jag kommer blir det inga mer enmannaförfester.

2008-10-10 @ 10:25:30
URL: http://mzahra.blogg.se/
Postat av: Erik

Prinsessa? Verkligen. Var i helvete är min tiara?!

2008-10-11 @ 04:01:14
URL: http://johanerik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0