Valpar

Idag drog jag, Trevor och Tess till valpaffären.
Det var mest fula valpar idag, men vi valde ut 4 stycken som vi lekte med.
Alla var jävligt speedade och for runt i rummet och bet oss, speciellt i mina kläder och skor.
Vi gillade ingen av hundarna direkt, de var antingen tröga eller divor.


1. Tess val
- Cockel spaniel + Pudel. Jävligt ful hund enligt mig. Onödigt att förstöra cockel spaniels avkomma genom att blanda i pudelfanskap.
2. Mitt val - En jävligt tjock puggle.
3. Mitt val - Cavalier King Charles, den tuggade på min tröja.
Söt, men bitchig.
4. Tess val - En boxer som tattade min flip-flop. Den bets hårt.
Jag var rädd!

Kommentarer
Postat av: tess

hahaha tack för att du inte satte up den mega fula bilden på mej, va lite nervös...! jamena, nu när du har över 70 läsare ;)

2008-10-21 @ 18:50:18
URL: http://undertessumbrella.blogspot.com
Postat av: de-E-nice

åh, jag föll för tvåan. så söt!

2008-10-21 @ 18:56:23
URL: http://iln.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0