Våt

Det är sjukt varm här. Igår var det 36 grader och jag svettades som attans när jag gick till skolan. Idag är det inte riktigt lika varmt, men man blir fortfarande våt av att vistas utomhus.

Igår på gymmet gick jag på abs-klassen igen. Den här gången var det inte ryssen som höll i den utan en amerikanska. Hon spelade bättre musik, typ MGMT, det tyckte jag bättre om än Crazy Frog som ryssen var förtjust i.
Vi gjorde en massa konstiga övningar och låg på bollar. Samtidigt som man låg där och koncentrerade sig på att ligga still så skulle man ha ännu en boll mellan fötterna och fibbla med.
Jag kände mig lika smidig som om jag vore Anna Book och nyss joinat malmöflickorna.
Men jag har en jädra träningsvärk idag!

varm dag
Varmt är det här!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0