Falskleg

Under kvällen igår köpte vi material för att försöka göra egna falskleg, det blev som en liten workshop där hela huset var engagerade.
Det misslyckades dock tyvärr... Jag får nog ta mig till ghettot och köpa ett istället.

Nu har jag precis kommit hem från skolan. Geografilektionerna börjar bli sjuk sega, jag kommer inte ens ihåg om jag somnade idag. Jag brukar iaf nicka till hur många gånger som helst under lektionen. Det kryper i hela kroppen.
Den där läraren skulle behöva sig en omgång i presentationsteknik!


Det här plakatet använde vi som bakgrund till den nya legbilden!

Eller nä okej... vi tänkte klippa ut  ett legformat ur det hårda pappret.
Det fanns fan inga helt vita plakat

Kommentarer
Postat av: Erik

Jag ska till LA på semester, meen. Jag ska också kolla på lite jobb, plus hälsa på två kompisar som jag träffat hemma i stockholm ! Vem är mr sahara ?

2008-09-17 @ 21:28:03
URL: http://www.hanky.se/erik englund
Postat av: Erik

Niiiice

2008-09-17 @ 22:12:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0