Fest

Igårkväll var det fest hos Tess och Mauria uppe i Hollywood. Det var väldans roligt, jag hängde mest vid vattenpipan och gjorde sjukt snygga rökringar!
En tjej på förfesten var jappsare och sjukt galen. Det visste jag banne mig inte att dem där kunde vara, jag trodde mest att dem stod med händerna ihop och sa konichiwa hela dagarna. Inte denna brud dock, nono.

Vi drog vidare till en fest i Santa Monica, där var det inte lika ösigt utan mest lugnt. Polisen var där också. Två gånger!
Jag blev orolig att de skulle legga oss och övervägde att hoppa ner från balkongen. Tur att jag inte gjorde det för då hade jag suttit här med brutna ben!

Idag är jag bakis och vi har knappt något att äta hemma, det är en hemsk upplevelse!
Och mjölk går fan inte att dricka när man är bakis...

Nästan en rökring där va!
Jappsaren gillar också rökringar.
Till höger kan man även se discokillen som inte drack plus satt utanför ringen runt vattenpipan. Han hade det party!



Trevor och Tomoe.
Hon blev allt närgången efter några glas.


Kommentarer
Postat av: mostafa

stackars discokille.. var han tjock eller?

2008-09-03 @ 00:13:09
URL: http://mzahra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0