Fredagskvällen

Ikväll drog jag, Vicente och Joe till Downtown LA. Det var första gången jag var där minsann!
Det var egentligen inte så jättespännande, mest skumma gator.
Vi drog till Chinatown för att de där två gillar allt asiatiskt skit.
Jag tänkte att jag kunde köpa något kul djur, typ en sköldpadda eller guldfisk men affärerna var tyvärr stängda. Får satsa någon annan dag. Kanske en hamster, hade vart kul att jaga i vardagsrummet!

Vi åkte vidare till West Hollywood och gick på en Comedy Club.
Det hela går ut på att publiken bestämmer vad showen ska handla om i början och sedan improviserar skådespelarna.
I början var det inte speciellt roligt och jag tvingade mig själv till att skratta, jag hade ju betalt för skiten!

Men! Efter ett tag blev det skitroligt och jag satt och garvade konstant.
En gång blev det tydligen så roligt att alla skådespelarna samt hela publiken började asgarva, dock fattade jag inte det skämtet.

Downtown LA
Genom en pissig mobilkamera ser Downtown LA ut så här.

Kommentarer
Postat av: mussi

wow.. ser sjukt fint ut. men din hamsteridé gillar jag inte riktigt.. du vet ju själv hur det kommer sluta..

2008-09-20 @ 12:02:22
URL: http://mzahra.blogg.se/
Postat av: allis

haha, kanske var dig dom skrattade åt. att du äntligen fattade skämten.. haha

2008-09-20 @ 13:13:20
Postat av: Steve

uff, LA downtown luktar bara skumt överallt, speciellt Chinatown är extra lortigt... Men showen verkar lovande, det ska jag komma ihåg att besöka nästa gång. :-)

2008-09-20 @ 13:58:07
URL: http://www.voiceofsteve.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0