iPhone och jag

Idag fick jag min iPhone, så vi har umgåtts hela dagen!
Jag har till och med gått runt och trott att klockan vart två timmar tidigare än vad den egentligen vart, så intensivt har jag och iPhone haft det. När jag satte mig på bussen och såg att klockan var 19 fick jag en chock, jag trodde den var 17!

Förresten så fick jag mig ännu en glad överraskning idag. De har tagit ner 90210-billboarden som satt utanför vårt hus. Äntligen slipper man se den skiten.
Nu istället sitter en sexig blondin uppe... Nä, alltså inte jag... Utan Törnrosa!


Självklart har jag Moniz som bakgrundsbild
Köpte även ett trendigt fodral som hon kan slappa i.

Kommentarer
Postat av: Malin

Grymt Erik att jag fick vara med bland dina länkar...sjysst bild...eller hur..haha! Mattis måste du ju också ha med juuueee!



Grymt med iphone. Micke har en med. Det som suger är att den inte har bluetooth eller mms-funktion. SYND!



Hoppad ni får kul ihop! =)

2008-09-25 @ 17:38:57
URL: http://www.malinhanning.blogspot.com
Postat av: Anonym

oooh älskar KHOKHODIIILL fodral !!!

2008-09-26 @ 16:31:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0