Kändis

Jag kom precis på att jag kan ta en metro-buss en bit utanför huset och komma direkt till West Hollywood och Hollywood utan att byta. Sjukt bra och snabbare än hur jag gjort innan.

Så jag åkte till West Hollywood och gick runt lite. Kollade mest runt bland alla affärer som låg på melrose, men köpte inget.
När jag kom till korsningen Melrose/Fairfax så korsade jag gatan. En svart bil väntade på att jag skulle gå över, jag tittade upp på den och såg att den var rätt fräsig med en döskalle på ena sidan. Jag tittade lite nogrannare in på personerna i bilen och då ni... Där satt fan Lindsay Lohan med sin flickvän. Jag försökte såklart följa efter bilen men de var för snabba för mig. Jag ville inte direkt springa, så desperat var jag inte. Men nästan.

Lindsay hade fönstret nerdraget på sin sida av bilen. Nu i efterhand kan jag tycka att jag borde tagit sats, sprungit fram och dykt in genom rutan. Då hade de fått sig en surprise i knät!


Lite piggare än så här var dock LezLo och saMAN idag!

Kommentarer
Postat av: musse

jag tror lindsey skulle föredragit mig istället. jag är bra och kul..

2008-09-21 @ 03:01:40
URL: http://mzahra.blogg.se/
Postat av: Erik

ha... Var det mig lr dig HON stalkade?

2008-09-21 @ 03:21:12
URL: http://johanerik.blogg.se/
Postat av: slampis

oooh din fitta !!

2008-09-26 @ 16:35:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0