Nada Surf

Idag är jag vimsig, bakis och hela köret!

Det beror på att jag var på konsert igår, jag och Chris var och såg Nada Surf på ett ställe som heter Troubadour uppe i West Hollywood.
Nada Surf spelade riktigt bra live, publiken var dock inte den bästa. Alla stod bara rakt upp och ner, nickade på huvudet i takt till musiken och stampade lite med fötterna. Inte jag. Jag hoppade, sjöng och viftade med händerna. Vissa personer omkring blev typ assura på mig men jag gick banne mig loss, det är ju inte varje dag man får se Nada Surf.

Jag hade varnat Chris innan att jag skulle bli svettig som fan, och det blev jag. Det såg nästan ut som jag duschat med kläderna på.
I slutet spelade dem "Always Love", det var så sjukt bra och jag var verkligen på topp!

Plötsligt såg jag hur några tjejer hoppade upp på scenen, då blev jag exhalterad. Jag tryckte mig fram genom publikhavet och hoppade upp på scenen. Chris berättade efteråt att han inte såg att jag försvann utan att han plötsligt bara såg mig uppe på scenen.
Man hade nästan kunnat tro att jag var en i bandet för jag var lika svettig som dem.
När de spelat klart så tog jag i hand och pratade med både trummaren och sångaren, de gillade mig! haha...

Efter att jag klev ner från scenen kom en kille och en tjej fram till mig och tyckte att jag var galen och borde ha ett eget band med Nada Surf som förband, haha. Vi hängde med dessa två lite på en bar i närheten. Sen mötte vi upp några kompisar till Chris och efter det var kvällen slut.

Bästa låtarna var "Always Love", "Do it again", "Blankest year" och "See these bones".

Nada Surf spelar på Troubadour
Se så stilla publiken är! Helt sjukt dryga.

Kommentarer
Postat av: mostafa

Alltså jag hatar så sjukt mycket. Kan inte beskriva mitt hat/avundsjuka.. fan! jag borde varit där. Men jag är glad för din skull. Eller är jag? hur ska jag slå detta? FaN!!!!!!!

2008-09-06 @ 23:10:17
URL: http://mzahra.blogg.se/
Postat av: Dan

alla står ju helt stilla på fottot!!

2008-09-06 @ 23:49:11
Postat av: Madelen

Vad avundsjuk jag blir!

2008-09-07 @ 10:42:46
URL: http://madylane.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0