Nu ska man bli fit

Ikväll gick jag till gymmet här på hörnet och skaffade mig ett gymkort.
Imorrn ska jag dit och träffa en personlig tränare, han ska visa mig hur man lyfter tunga saker.
Gymmet är sjukt bra och jag får tillgång till alla klasser som hålls, ska försöka att gå på så mycket som möjligt. Hade vart fränt att testa boxning och yoga.
Det fanns två roliga klätterväggar, sådana med pluppar på väggarna som man klättrar på, väggen snurrade även runt precis som ett löpband och man kunde välja hastigheten. Jag får se om jag vågar på mig den där, det kan bli farligt...
Det bästa var nog jacuzzin, den blir nog inte så krävande att ligga i.
Imorrn får jag satsa som attans för dyrt som fan var det!

Förresten så fixade jag precis min biljett till Nada Surfs konsert på fredag, det kommer att bli sjukt bra!

feta brudar
Free food party!


Nada Surf

Kommentarer
Postat av: allis

haha, tjejen till höger kändes ändå relativt liten! men allt är relativt.

2008-09-04 @ 11:25:21
Postat av: mostafa

jasså du. Ska du gå själv nu eller? Se till att komma in backstage. Sen borde vi fixa Kooksbiljetter!

2008-09-04 @ 13:46:11
URL: http://mzahra.blogg.se/
Postat av: The Hag

Erik säg aldrig att du gillar Kooks...aldrig...det är sånt man gör i hemlighet...

2008-09-04 @ 14:15:44
URL: http://thehag.blogg.se/
Postat av: Erik

Ja precis! Tjejen till höger är ju vältränad för fasiken!!



Nä jag ska gå med en usa-människa så jag måste prata engelska hela tiden. Fan!

2008-09-04 @ 20:37:45
URL: http://johanerik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0