Nyktert

Igårkväll blev det lite utgång kan man väl säga. Nyktert. Kul, men inte igen.
Jag följde med Chris till ett ställe i Hollywood, eftersom jag har skola idag så ville jag inte satsa för hårt. Men snart nog!
Vi kunde dock bara dansa till en låt åt gången annars blev det varmt som attans (tyckte jag).

Jag var hemma vid 2 och eftersom jag var tvungen att gå upp 7 idag så tänkte jag sova i soffan, eventuellt på golvet, så jag haft lättare att vakna.
Men banne mig, jag la mig i sängen istället och vaknade i tid, för första fredagen på två veckor!
Nu börjar skolan om 20 minuter så jag måste rusa...


Så här såg det ut minsann...

Kommentarer
Postat av: mostafa

Åh, vad var det för konsert?

2008-09-12 @ 17:35:28
URL: http://mzahra.blogg.se/
Postat av: allis

haha för första gången på två fredagar... bad boy erik!

2008-09-15 @ 09:15:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0