På bussen händer det

Det händer alltid massa spännande saker på bussarna här. De skabbiga big blue bussarna.
Senast när jag satt och väntade på busshållplatsen kom det en efterbliven man och satte sig intill. Såklart började han prata med mig, tydligen så jobbade han på taco bell. Han hade tagit med sig en present till busschauffören från jobbet, han hade nämligen tryckt ner en massa friterade potatisklyftor i sin väska. Han öppnade den och visade för mig, det var potatisar lite här och var i väskan. "Oh, how nice of you" gav jag ifrån mig.

När vi klev på bussen hängde han längst fram hos chauffören.
Efter ett tag gick han längre bak i bussen och då fick han syn på mig igen "OH, HI ERIK" skrek han genom hela bussen och vinkade som en lätt handikappad person. Han satte sig mittemot mig så där fick jag sitta hela resan och lyssna på en dryg jävel.


Här händer all action

Kommentarer
Postat av: Mostafa

haha oh! en ny bästa vän. sånna kan man inte få för mycket av.

2008-09-13 @ 11:14:30
URL: http://mzahra.blogg.se/
Postat av: Erik

Ja verkligen, jag känner mig lyckligt lottad!

2008-09-14 @ 01:22:09
URL: http://johanerik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0