Valpar

Nu ni!!!
Idag var jag och Anli och tränade, 2 (TVÅ) timmars hårt arbete så nu är jag fit som attans så jag kan dricka alkohol, vilket jag gör just nu. Anli sminkar sig.

Efter träningen drog vi till valpaffären som jag tjatat om. När vi kom dit så kom en som arbetade i affären fram och frågade om vi ville leka med valparna. SÅKLART!
Vi valde ut en valp och butiksbiträdet ledde in oss i ett rum där vi fick leka med den. Efter en stunds lek kom han in och frågade om vi ville leka med en ny, "Bring em in" svarade jag på det!
Vi fick leka med tre valpar. Butiksbiträdet var jättesnäll och sa att vi gärna fick komma tillbaks och leka någon annan gång.
Det här ska bli mitt nya hängställe!

När vi kom hem var jag exhalterad och berättade allting samt visade alla 95 bilder som vi tagit i affären för Joe. Han sa att när jag pratade om valpar försvann min accent helt och hållet. Minsann Minsann!


En beagle/pomeranian blandras. Sjukt söt och jävligt speedad, tror att den gick på crack.


Bästa valpen!
En Golden Retriever hona, hon var sjukt söt och hade en jättefin färg.
Hon hade nyligen kommit till affären och åkt en lång lastbilsfärd. Hon var lite rädd i början men efter att ha sniffat lite på mig blev hon bekväm och ville pussas  hela tiden.



Anli stryper en Siberian Husky...


Hon gillade att bitas. Både på mitt armband och min ena flip flop.
Jag har haft lite agg mot den här rasen, men inte efter detta.
Hon hade vit päls och klarblåa ögon, sjukt fin.


Här ligger en corgi och viker ut sig


En Siberian Husky med ett brunt och ett blått öga, tror att Mussi hade gillat den. Sedan en Cavalier King Charles med riktiga PUPPYEYES och till sist en ensam Jack Russel.

Kommentarer
Postat av: mostafa

Jag sa ju det. siberian huskies är bäst.. jag vill ha den längst ner. Och Jack Russeln vill jag med ha. Vilken vill du ha nu? Bestämt dig?

2008-09-27 @ 11:36:21
URL: http://mzahra.blogg.se/
Postat av: The Hag

Skaffa en hund. Eller börja jobba i affären.

2008-09-27 @ 14:06:54
URL: http://thehag.blogg.se/
Postat av: allis

haha alltså, tanken slår mig ibland att du är sjukt nördig.

2008-09-27 @ 17:10:03
Postat av: Malin

Jag hade också hängt där dygnet runt. Den första dog jag nästan när jag såg. Satt och skrek i en halvtimme av extas.

HÄNG där! Lätt!!!!

DEN FÖRSTA HUNDEN!!!!!!!! heeeeelt galen.

2008-09-28 @ 00:02:17
URL: http://www.malinhanning.blogspot.com
Postat av: Freddy

Shit asså, jag tror aldrig jag hade klarat av att lämna butiken utan o ta m mig alla hundarna ha ha!



Leka med vovvarna måste ju vara världens bästa knep att få sålt dem.

2008-09-28 @ 20:56:31
URL: http://fredrikkristenson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0