Jag är en kock

I min businessklass har vi en riktig rövslickare.
Hon är typ 25 år och tjock, sitter alltid längst fram, skrattar åt läraren i tid och otid och är allmänt dum i huvudet.
Läraren brukar dock dissa henne, det gillar jag!

Jag har börjat köpa sojamjölk, egenligen vet jag inte varför, det började bara med att jag köpte fel och sen fortsatte jag med samma mjölk. Det smakar kiss så det är säkert nyttigt!
Det brukar stå roliga skämt på förpackningen, det gillar jag!

Jag har precis lagat mat. Jag rullade kötbullarna och gjorde en egen keso-tzatziki. Dock orkade jag inte odla potatisarna själv utan köpte dessa som färdiga klyftor!

Kötbullar
Jag glömmer alltid bort maten när jag lagar något.
Lite bränt blev det men va fan...

Kommentarer
Postat av: mostafa

Det här ska du få laga till mig. Och givetvis vill jag bli matad också.

2008-09-11 @ 00:24:39
URL: http://mzahra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0