Tv-serier

Idag har jag sovit jävligt mycket från och till. Fast inte hela tiden. Nä, så lat är jag inte! Jag har tittat på TV också! Eller rättare sagt på nerladdade tv-serier.
Iof var jag i skolan tidigare men det räknar jag till kategorin sova.

Jag började kolla på en ny tv-serie idag, nämligen Fringe. Eftersom serien är skapad av mannen som ligger bakom Lost så var det min plikt att iaf kolla in den, och det var tur för jag gillade skiten.
Behöver lite nytt ös i rutan nu när Prison Break har gått ner sig totalt.
På tal om andra serier så är Gossip Girl fortfarande lika ointressant som förut, den nya serien 90210 är ännu värre och Grey's Anatomy vill jag urinera på.

Idag drog även Heroes igång, det ska bli spännande att se, men jag spar det till en annan dag.
Desperate Housewives
börjar på söndag, det kommer att bli bra!
Lost - Guds gåva till människan och meningen med livet - drar inte igång förns 2009. Fan!

Vill tillägga att jag hatar laglig nerladdning och alla stroppar som sysslar med sånt.
När jag satt i köket för någon dag sedan kom en amerikanare och frågade: "Har du hyrt eller köpt filmen?".
Hyrt!?... Köpt!?... Vad fan är hans problem liksom!?

Bra för dig:


Dåligt för dig:





Det finns ännu en serie som alltid håller måttet. Men den tänker jag inte avslöja med rädsla för att bli stenad.

Kommentarer
Postat av: mussi

där kom det. vilken serie snackar du om, hannah montana?

2008-09-23 @ 10:06:13
URL: http://mzahra.blogg.se/
Postat av: The Hag

Erik jag funderar på att sluta läsa din blogg. Det är INTE okej att trasha Gossip Girl aka The best show of our time...

2008-09-23 @ 11:52:05
URL: http://thehag.blogg.se/
Postat av: allis

är det våra bästa år?!

2008-09-23 @ 14:21:04
Postat av: Malin

lägg in mig på länkar vafaaaaan! Hoppas allt är grymt! Ringde dig på skype igår. Hare! Kram

2008-09-23 @ 17:17:55
URL: http://www.malinhanning.blogspot.com
Postat av: Sachiko

:O :O :O du driver gossip girl e ju bäääst <3 xD

2009-05-02 @ 21:56:56
URL: http://chiruko.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0