Les Deux

Igår började vi kvällen med att dricka lite vin här hemma.
Anli stupade på vägen men jag och Trevor lyckades ta oss till Hollywood.
Jag hade fyllt upp en mugg med vin, den tänkte jag tratta i mig på bussen men precis när vi klev på så tappade jag den och vinet hamnade på golvet istället. Det var synd, men jag var glad ändå!

Vi mötte upp Tess och c;o i Hollywood och drog till ett ställe som heter Les Deux.
Det var ett fränt ställe det där, tydligen känt från "The Hills". Inte för att jag kollar på skiten men ändå. Det är inte som Lost direkt.
Det fanns en liten fontän på uteplatsen, jag kunde föreställa mig själv liggandes i den. Jag ville, men jag behärskade mig!

Jag sov hos Tess och imorse hade vi pannkaksparty!

Les Deux
Det var något jag försökte fota här men jag har glömt vad det var... hmm

Kommentarer
Postat av: allis

fy fan vad Lost är läskigt! jag har precis sett klart säsong 2 nu och ska börja se trean. men fy fan! jag får rysningar så jävla bra det är. synd du ligger före och är i ett annat land, annars hade vi kunnat se det tillsammans.

2008-09-14 @ 23:29:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0