Stalkistalki

Igår kväll skulle vi ut, men vi gick aldrig ut. Istället åkte vi till Hollywood och turistade. Det funkade väl det med!

Nu sitter jag här nyklippt i håret och äter genmodifierade jordgubbar.
Jag trodde att jag skulle klippa mig kl. 15 idag men när jag kom dit så var det tydligen inte förrens 15.30, då tog jag mig en promenad ner till stranden istället. Där så fick jag syn på T-Bag från Prison Break! Jag blev nästan lite rädd när jag såg honom, han är ju så ond i serien.


Jag slappar på Harry Potters sten!


När vakterna försvann passade Anli på...


Jag slängde bort alla mina onödiga 1 centare i önskebrunnen!
Önskade mig såklart världsfred och en hamster.


T-Bag spatserar runt i en trendig solhatt

Kommentarer
Postat av: mostafa

T-Bag liksom.. trodde du skulle komma med nått bättre. Alla under Paris Hilton är ingenting bara så du vet. Fixa Nicole Richie och du impar på mig.

2008-09-28 @ 02:47:19
URL: http://mzahra.blogg.se/
Postat av: tess

wtf? kommer du till my hood o så ringer du inte ens?!



;)

2008-09-28 @ 19:32:45
URL: http://undertessumbrella.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0