Nakenbilder

Jag blev precis klar med min läxa i fotografi. Den gick ut på att ta närbilder utomhus i solljuset.

Egentligen låg jag och svullade i sängen och tänkte fortsätta med det, men jag kom att tänka på att läxan behövdes göras innan det blev mörkt. Då fick jag lyfta på mig.
Jag hade tänkt ta bussen bort till Venice Beach och fota lite. Om jag inte vore så lat hade jag gjort det. Istället tog jag mig en promenad i området och fotade blommor i folks trädgårdar. 
Egentligen hatar jag folk som tar bilder på blommor, men nu har även jag gått över till den mörka sidan.
Bilderna blev fina, dock endast fina. Inget naket tyvärr!   

gul blomma
Vita blommor

Kommentarer
Postat av: Mussi

Jo dom blev faktiskt sjukt fina. Men alltså jag har samma attityd som du till bilder på blommor. Dock lite mer aggressivare kan jag tänka mig. Men eftersom jag är glad idag så.. Den gula blomman var finast. Gör om den till ett vykort och skicka hem det till mig så ska jag sätta upp det på kylskåpet.

2008-09-19 @ 10:27:42
URL: http://mzahra.blogg.se/
Postat av: Maja

Dina bilder är verkligen jättefina.

2008-09-19 @ 17:01:44
Postat av: Pappi

Sjukt snygga bilder!

2008-09-20 @ 17:00:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0