torsdagsnatten

Igår blev det utgång i Hollywood. Stället var egentligen ganska drygt. Dom spelade mest hård hip hop så jag och Mussi stod som två förvirrade fölungar på dansgolvet och skakade utav basen.

Till slut kom lite Lady Gaga, det tyckte vi bättre om. Hittade några tjejer som körde på Lady Gaga tema så dom hängde vi hos.
På dansgolvet trampade jag senare på något som kändes mjukt. Det var visst en tjej som tappat sitt löshår i farten. Hej och hå.

På vägen hem var vi tvungna att att fotas med några fräna stjärnor på gatan. Det kändes rätt!


Kommentarer
Postat av: Joakim

Tjena!

fan vad härligt det verkar vara där nere i LA, alltså jag började läsa din blogg för några dagar sedan, och innan har jag funderat lite på att plugga på collage när jag har gått ut gymnasiet, och nu när jag läst din blogg så känner jag min mer och mer peppad till att göra det!! :) Vad pluggar du?, och alltså finns det för och nackdelar med att bo i LA. Och vad är soft och inte. Skulle vara kul att veta. Och sen en sak till, ser man mycket kändisar? Har hört att Blake Livily bor i LA, hon skulle man ju vilja se..

Ha det gött! :)

2009-04-10 @ 23:42:37
URL: http://laang.blogg.se/
Postat av: Tess

sjukt snygg pose med stjärnan erik :P

2009-04-11 @ 00:48:22
URL: http://breathmee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0