Melon fick det bli!

Dissade utgång ikväll och gick till Ralph's och köpte en melon istället. Den var god.
Har spelat lite playstation med Anli också. Ösigare än så blev inte min fredagskväll.
Nu ligger jag i sängen och spelar musik. Diggar lite med fötterna och känner mig glad.
Om någon har en bra spotify-playlist så vill jag ha den bums!

Imorgon ska jag och Sophie dra till Cobra Snakes yard sale. Det blir spännande det.
Har visserligen inte förstått grejen med den där Cobra Snake, men det kommer finnas gratis Star Trek t-shirts, så varför inte!?

Och en sak till...
Min kompis Matilda öppnar sin butik Daisy Dapper på Katarina Bangata 33 i Stockholm imorgon (lördag).
Tycker att ni ska titta in där om ni gillar rockabilly, pinup och 50-talsprylar.


Kommentarer
Postat av: Vincent

hahaha what och du hälsade inte fy för det erik ;P

2009-04-25 @ 11:24:32
URL: http://vinnie.blogg.se/
Postat av: Maria

Hallååå! Fixa en star trek t-shirt till mig!!!

2009-04-25 @ 15:58:33
Postat av: Emil

Melon är gott! :)

2009-04-26 @ 13:05:27
URL: http://emilhudson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0