Bonjour!

Hittade ett kul program som jag suttit och fibblat med de senaste kvällarna. Ett språkprogram som heter Rosetta Stone.
Man kan lära sig vanliga språk som engelska, spanska och svenska, men även mer exotiska som arabiska, swahili och danska.

Jag har fått för mig att jag ska lära mig franska.
Man klickar inte bara utan pratar även i micen medan programmet rättar.
Har bland annat lärt mig "la poisson nage". Det ska användas flitigt nästa gång jag är i Frankrike.

Gör en sökning på piratebay vettja. Där finns själva programmet och språkpaketen som man laddar till. For freeeee.
Se bara upp för Ipred.
På tal om det, kolla in den här sidan: bibelstudier.se. Dom studerar bibeln och skriver om dess syn på fildelning. LOL.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0