Surfing och späckhuggarshow

Äntligen är solen tillbaka i Los Angeles!

Idag hade jag min första surfingklass, men vi hade i princip bara teori och sen övade vi på hur man står på brädan.
Nästa vecka ska vi hålla till i poolen för att göra simtest och liknande, sedan veckorna efter det kommer lektionerna hållas på stranden.

När jag kom in på poolområdet på skolan så ångrade jag att jag inte tog någon vattenklass förra terminen. Det fanns massor av klasser som verkade roliga, exempelvis simhopp. Det var rätt kul att stå och titta på, speciellt när en tjock tjej iförd shorts och munkjacka (med huvan uppfälld) gjorde sina hopp. Hon ville väl inte visa sin muffins-body antar jag. Saken var att hon var ganska duktig, bara det att man tänkte mest på späckhuggaren från Rädda Willy när man såg henne.

Nu ska jag strax tillbaka till skolan. Ska bara byta om till något mer lättklätt och lösaktigt eftersom det är så varmt!


Första bilden: Poolen på Santa Monica College.
Andra bilden: Även om det är varmt så ser man att det är snö på bergstopparna.
Undra om det är bra pulkaåkning där... hmm

Kommentarer
Postat av: Jonas

Det ser ju riktigt härligt ut med surfing lektionerna som du kommer att ha. Skulle lätt ha det på schemat.

2009-02-19 @ 20:53:39
URL: http://oakgrove.blogg.se/aroundtheworld/
Postat av: LO

Hur varmt är det där nu?

2009-02-19 @ 21:42:46
Postat av: Peter

Hur varmt är det där nu?

2009-02-19 @ 21:43:03
Postat av: Mussi

Värt! Fatta vad det snöat i gbg.. orka

2009-02-19 @ 23:54:20
URL: http://mzahra.blogg.se/
Postat av: Erik

Idag har det nog legat på runt 22 grader.

2009-02-20 @ 01:25:18
URL: http://johanerik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0