Showguurl

Idag bjöd min lärare på choklad. Jag tror att hon gillar choklad för hon har stor rumpa.
Folk kastade sig såklart fram över påsen och började tugga.
Vet inte riktigt varför läraren bjöd, det kanske var någon amerikansk version på fettisdagen.
Fast här i USA är det i och för sig fettisdag varje dag. Året runt.

Jag gjorde en annan liten iaktagelse i klassrummet...
När killen i min klass, som är imitatör till Cher, la benen i kors så åkte jeansen upp lite vid skorna. Då kunde man se vad han hade under, nämligen rosa nätstrumpor.
Han är då alltid redo han!


Kommentarer
Postat av: Emma

Men pucko, tog du ingen choklad?

2009-02-25 @ 02:27:40
URL: http://emmasgrejs.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0