Hängde med Jesus

Idag var det lite nervöst att börja skolan igen. Nya klasser och nya lärare.

Mitt första ämne var fotojournalistik. Jag tror att jag var den enda blatten i klassen.
Eventuellt så var där någon asiat också. Säkert från Korea. Syd alltså. Hehe.
Tydligen så går Ariel i min klass hörde jag på uppropet. Dock var hon inte där, men jag hoppas hon kommer nästa gång och att hon tar med sig Blunder då.
Just ja, sen satt Jesus bakom mig också.
Dessutom hade vi en Nicole Fittmurris. Är dock osäker på stavningen men så uttalades det i alla fall. Jajemän.

På marknadsföringen var vi 10 svenskar, utav typ 40 elever.
Alla skulle stå upp och presentera sig själva. Det var lite nervöst!
En man med slitna kläder i 30-årsåldern berättade att han vart kändisimitatör i Las Vegas. Folk började undra vilken kändis han imiterat och först ville han inte avslöja det. Men till slut berättade han vem han uppträdde som... Cher!
Hehe.

Tjip och hoj... Eller ska jag säga Chips Ahoy nu när man är i tjockisland?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0