God morgon till er, god natt till mig!

Man kan ju inte bara sitta och dricka margaritas. Man måste städa också.

Alla mina kläder ligger i en hög runt om resväskan på golvet. Redo att stoppas in i garderoben.
Jag själv känner mig dessvärre inte riktigt redo för den uppgiften ännu.
Jag borde nog hänga upp en sån där please clean my room-lapp på dörren och hoppas på att mina roommates gör det åt mig istället.

Ja, det låter som en bra idé!

Har precis kollat Lost. Nu blir det Desperate Housewives, sen sova. Måste vara pigg imorrn, då ska jag nog satsa på att gymma lite samt handla. Min kvällsmat idag blev majs. På konserv.
Jag glömmer alltid bort småsaker när jag väl är i affären - typ mat.


Kommentarer
Postat av: Mussi

men kakor glömmer du aldrig minsann, inte när du är med mig.. mmm oreos

2009-02-09 @ 09:44:58
URL: http://mzahra.blogg.se/
Postat av: Jonas

Kakor glömmer man never!

Men sånt som man verkligen behöver är hur lätt som helst att glömma!



Härlig röra du har på ditt rum! hehe

2009-02-09 @ 23:12:07
URL: http://oakgrove.blogg.se/aroundtheworld/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0