Skolstart

Nu har vår nya roommate flyttat in. Mexaren alltså.
Han kom igår kväll och lastade av alla sina saker samt fyllde kylskåpet med korv. Kalkonkorv!
Jag säger då det.

Imorgon börjar skolan.
Förra året hade jag alla mina klasser i samma byggnader, men nu har jag tydligen bara olika byggnader utspridda över campuset. Så jag får väl springa runt dom första dagarna med en karta i högsta hugg. Lite som orientering fast utan kontroller.

Nu har solen tittat fram. Äntligen. För det har regnat hela natten och dagen.


Kanske inte överdrivet mycket spring, men lite minsann.
Sen ska man bort till andra campuset och ner till stranden med, hej och hå!

Kommentarer
Postat av: Mussi

swim center låter jäkligt najs!

2009-02-16 @ 23:36:01
URL: http://mzahra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0