Klipp till mig

Vanligtvis så brukar jag klippa mig på ett ställe som heter Sit Still nere i Venice.
Det är dyrare än i Sverige och jag har aldrig blivit speciellt nöjd. Därför ska jag satsa på något nytt imorgon. Något lite mer vågat. Nämligen den billiga frisörkedjan Supercuts.
Det är ungefär som frisörernas egna Lidl.

Hörde att det kostar typ 15 dollar (+dricks), vilket är slappt för en liten klippning.
Dock har jag även hört lite mindre positiva saker om den där kedjan, typ att firsörerna saknar utbildning, att folk hatar den och att man ser ut som skit när man går därifrån. Så jag satsar!... och hoppas på det bästa!
Hur svårt kan det vara att klippa en killfrisyr liksom?!


Ska köra på lite kortare som jag hade i höstas på stranden. Nu är det hår överallt, speciellt i nacken och på sidorna.
Ja där växer det för fulla muggar, vilket ni hade sett om det vart en bättre bild. Men det är det inte!

Kommentarer
Postat av: Jonas

Tackar så mycket för Gratulationen =)



Det blir spännande att se vad för slags frisyr du kommer att ha från Supercuts.

2009-02-18 @ 11:15:03
URL: http://oakgrove.blogg.se/aroundtheworld/
Postat av: Linnea

Måste säga att jag fullkmligt älskar din frisyr! Speciellt som det var för några månader sedan. liiite kortare! Visade en bild på ditt hår för min bror och tyckte att han skulle satsa på något sånt :D have a good day!

2009-02-18 @ 12:36:42
URL: http://linneabyheart.blogg.se/
Postat av: Anonym

extensions kanske?

2009-02-18 @ 13:07:31
Postat av: Sara

LA? Fy fan, vad jag är avundsjuk!

2009-02-18 @ 14:24:38
URL: http://novembersara.blogg.se/
Postat av: allis

amen erik, haha, klippte inte du dig gratis hos din farmor/mormor här hemma?

2009-02-18 @ 15:50:40
Postat av: Erik

Nämen Linnea tack för komplimangen :)



Och ja Alexandra. Farmor klipper mig gratis hemma ibland. Därför är allt dyrare här, höhö.



Nä men det är typ rätt dyrt överallt här och så måste man dricksa. Fy fan!

2009-02-19 @ 00:41:51
URL: http://johanerik.blogg.se/
Postat av: allis

dom ska vara glada dom har jobb.

2009-02-20 @ 14:04:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0