The curious case of Eriks tågresa och biobesök

Här är man i Göteborg.
På tåget slog det mig att halländska är hemskt. Låter fan sjukt mycket värre än skånska. Ville nästan öppna fönstret och hoppa ut i farten, men jag höjde musiken på min ipod istället för att slippa höra människorna på tåget.

Nu är vi nyligen hemkommna från bio, vi såg "the Curious Case of Benjamin Button". Filmen var nästan 3 timmar lång och smått dryg i början. Men sista timmen kom den igång och blev jävligt bra. Snygga scener var det också.


Kommentarer
Postat av: Tindra

Haha.

Kan det verkligen finnas något hemskare än skånska?? (;

Måste se den filmen!!

2009-01-17 @ 17:20:57
Postat av: Tess

URSÄKTA MEJ men halländska är fan inte fulare än skånska! visste inte att du led så himla mkt när jag pratar?! :P

2009-01-17 @ 18:27:28
URL: http://breathmee.blogg.se/
Postat av: Erik

Haha, what.. pratar du halländska? Just ja. OPS!



Men det här var nog mer halmstad-style. Väldigt läskigt, inte alls som din så du hade nog också blivit rädd!

2009-01-17 @ 18:49:47
URL: http://johanerik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0