modellmöss

De flesta djuren jag hade när jag var yngre gick ett ganska så hemskt öde till mötes.

Den första ökenråttan jag hade trillade ner för trappan. Överlevde någon månad hos mig.
Hamstern rymde, hittades aldrig igen.
Fiskarna spolades ner i toaletten.

Men dessa små ökenråttor här under överlevde nog två år i mitt förvar. Den bruna var dock min systers.
Stinkey och Busan.
Tänkte dra igång en modellkarriär för rackarna, så jag tog dessa bilder och la upp på snyggast.com år 2001. Dock fick de inte något högt betyg av besökarna.
Tror att de led av ätstörningar dessutom. De hetsåt. Utan att trycka ner fingrarna i halsen efteråt.


Kommentarer
Postat av: Parisa

Ja, för att det är ju lugnt med hetsätning så länge man är disciplinerad och duktig efteråt.



Ökenråttor is the shit. Den här gången betyder det att det inte är bra.

2009-01-11 @ 00:49:27
URL: http://1000apor.se/blogs/parisa
Postat av: Erik

Ökisar är bäzt!!

2009-01-11 @ 00:51:04
URL: http://johanerik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0