ändringar

Så här såg det bland annat ut i West Hollywood igår. Ett gäng kristna som tjoade med skyltar och ett jävlar i det stort rökmoln som bolmade från hillsen. Såg ut som att det brann en smula i knutarna.

Från det ena till det andra. Observera att jag snart kommer börja blogga från en egen domän. www.johanerik.se alltså. Bloggen flyttas dit.
Jag är osäker på ifall man kommer komma dit automatiskt även om man skriver in min nuvarande adress. Vi får väl se. Spännande.
Det kan i alla fall vara bra att veta.




Kommentarer
Postat av: Smsa Låna

Hej! Jag har själv funderat på att börja skriva här. Varför har du valt att blogga här och inte någon annanstans?

2011-07-20 @ 06:41:11
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0