drink&dans

Här är bilder från dansgolvet igår. När vi var ute alltså.
Jag brukar oftast inte våga mig på att ta med kameran när jag går ut, men igår åkte den banne mig med. Det gör den ikväll också.

Just ja. Fick en signerad nakenbild av en porrstjärna igår. Med ett personligt meddelande och ritade hjärtan som kom ut från könet. Haha.
Dessutom sjukt otippat att när vi hängde hos porrisen så började en tjej prata svenska med oss.

Vad var det nu mer jag skulle skriva!? Just ja. Efter jag dumpade Mattias på sitt motel så skulle jag gå och ta en taxi hem. Då kom banne mig ett gäng vi träffade tidigare på kvällen och plockade upp mig. Skjuts hem. Najs.
Fan. Fick precis reda på att jag glömde mobilen i deras bil. Ååh.

Ska äta litta gröt nu. Fy fan vad jag är bakis. Najs!




Kommentarer
Postat av: iris

hade du kul ?

2009-06-14 @ 21:10:41
URL: http://justiris.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0