dumpad

Nu har äntligen min säng lämnat mig för en annan.
Numera kommer den att få agera gästsäng hos två kvinnor. Möjligtvis lesbiska. Dom såg ut att ha det mysigt tillsammans när dom provlåg om man säger så.
Den ska nog få det bra där borta tror jag nok.

Eftersom vi inte lyckades mosa in sängen i deras bil så fick en flyttgubbe komma och ta den på taket.
Han tyckte det var superhäftigt att jag var ifrån Sverige och ställde en massa frågor. Typ om man kunde se midnattssolen från Malmö och ifall 80 procent av Sveriges befolkning är blonda.


Kommentarer
Postat av: fia?

Ska nog spänna fast min säng på taket OCH se hur högt jag kan hoppa..på eller över? hm



2009-05-27 @ 11:37:30
URL: http://cutecutie.blogg.se/
Postat av: Idriz

Haha !

2009-05-30 @ 15:44:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0